raita

23.11.2011

saving tonight

huaaaaaaaah. Getting better... again. Saas tosin nähdä milloin taas tipahdetaan, muttei sitä saa surra etukäteen! Nii just, sit kun minäkin sen ymmärtäisin ja toteuttaisin oikeasti ettei mitään saa murehtia! huh!

Joka tapauksessa, tänään otin rennosti töiden jälkeen. Huom! Olen siis ollut töissä, mennyt ihan hyvin, käytiin tänään hoitajan, lääkärin ja pomon kanssa läpi asioita, ja toivon että pomo ymmärtää edes sen että en minä tahallani jää pahoina päivinä kotiin, ja että ne on rankkoja aikoja minullekin.

Ääh, eikäku nyt ei saanu murehtia ja miettiä masentavia juttuja. Siksipä siis kehitin itselleni tälläisen illan.
olen sokerina suklaaseen
Sytyttelin kynttilöitä pihalle ja sisälle, otin hääjäämistöstä valkkaria, rohmusin viimeiset konvehdit ja laitoin tallennettuja Project Runway.tä pyörimään töllöstä. Ihanaa. Hymyilin yksikseni sohvalla valkoisen pehmöpörröviltin alla ja nautin.
siis tää ilme kertoo nautinnosta =)

Tai no, yksinhän meillä ei koskaan olla, sillä jos miekkonen ei ole kotona, on täällä mulla aina ainakin kolme miestä, tällä hetkellä neljä, ilostuttamassa päivää.
Herra Urpo

Utelias Esko-Mörkö

Rauhallinen vanha herra Onni (Einari von Pallomasi)

Riehakkaan suloinen Paavo Iivari
Nää mun mussut on mun pelastajia. Ne osaa lohduttaa sillon kun on paha olla, ja osaavat silloin olla myös riehumatta. Muutenhan nää riiviöt on koko ajan vauhdissa. Jopa yöllä. Ja jopa niin että naapurit varmasti odottavat päivää että me muutetaan tästä pois. Ha haa! Me ollaanki kettuja eikä lähdetä ikinä! Ha! In your face suckers!!!

Anteeksi naapurit jos satutte lukemaan... Not.

Tää on nyt lyhyt teksti tänään, kun mies mököttää kun minä olen koneella. Mutta I´ll be back, hopefully with something nice to tell!

Ps. Voisin ottaa ihan minkä vaan Seth Aaronin suunnittelemista vaatteista, ne on to die for!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti