raita

28.11.2011

Kuva kuva kuvaaaaaa!!!!

Eli kuvaa pukkaa! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Rakas mussukkani ihanaiseni hommasi mulle huomenlahjaksi tatuoinnin. Sen mitä olen pisimpään jo haaveillut.
JACK!!!!! Ihana kultamussukkani Skellingtonini pikkuiseni! Kohta olet minun pohkeessani! Itse asiassa ensi maanantaina! Juhuuuuuuuuuuuuuuuu! En malta pysyä aloillani. Jee jee jeej jeeeeee!!!! Joulu tulee pari viikkoa etuajassa =) jippiiiii!!!!!! Tosin eihän edellisistäkään kuvista ole kuin pari kuukautta,
tuossa näkyy toinen cherryseni, pahan päivän hedelmä olkoon tänään piilossa

mutta silti. Jack on ollut minun rakkaani jo todella pitkään, joten pakkohan se on keholle ikuistaa... Nam. Huaaaaaah! Vihdoin tämä toteutuu. Rakkaani kustansi minulle minun toisen rakkaani <3 Ja toi pienempi kuin kolme on paljon minulta, en ikinä käytä sitä, mutta nyt on pakko. Hmmmmh, tosin Jack joutuu odottamaan seuraa varmaan ainakin ensi kesään, nyt hyvä että on varaa joululahjoihin, kun oli tuo sairasloma ja kaikkee, ja sekös on hirveää! Minä olen jouluihminen enkä saa höösätä kaikennäköistä krääsää kotiin ja ostella paljon lahjoja! Kiertelin tänään tosin jo töiden jälkeen kaupungilla, makustelin tunnelmaa, hiplasin joulukoristeita ja lyhtyjä ja kynttilöitä, suunnittelin lahjoja mitä hommaisin jos olisi rahaa, ja tosin suunnittelin myös lahjoja mitä aion tänä vuonna saalistaa pukinkonttiin. Ja...

öö, siis olin puhumassa tatuoinneista. Hih. Ajatus juoksee mutta minä en. ELI Jack saanee ensi kesän aikana vierelleen toiseen pohkeeseen Betty Boopin. Ihana pin-up tyttönen. Siinä tulee taas esille minun molemmat puoleni, herkän viekoitteleva tyttö vastaan pohdiskeleva luuranko. Nääääääh, minä vaan pidän erilaisista jutuista, ok? Jep, en saa itsekään ajatuksistani kiinni, joten painelen unille. Kiitos nam.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti