raita

29.3.2012

The Story of My Hair

Mun tukka elää enempi kuin minä itse tällä hetkellä. Se on viimeisen parin viikon aikana lennellyt väristä ja tapahtumasta toiseen innokkaana, kun taas minä itse matelen pohjamudissa kiroten olemassa oloani...

Mutta muutaman viikon tapahtumat hiuksieni elämänä, olkaa hyvä!

Lähtötilanne (voi kaaakka ku näyttää itseasiassa hyvälle)

Kahden vaalennuksen jälkeen oltiin tässä. Keltaisesta oranssiin ja oranssista ruskeaan liukuvärjätty tukka.


...sitten vielä yhden vaalennuksen jälkeen lähes valkea jo päältä (voi kuin olisikin koko tukka tuollainen!) ja ruskea muualta.









Parhaimpina punaisina tähän mennessä!
...ja tähän on päädytty.
Tää viimeinen kuva näyttää todellisuuden. Tukka lehmänimemä huiskale. Päältä ehkä punainen, latvat ruskeat ja siltä väliltä näyttää että kaikki väri on hävinnyt päästä! Prkl...

Tiedän mitä tehdä. Ostan suoravärin ja tönäisen sitä päähän. Mutta täältä ei saa niitä kuin kalliilla joten ei auta kuin tilailla. Jospa tuo KC colormask pepper auttais hieman tähän hätään.

Ps. Löysin ihanan kuvan Uppiksesta sen hakureissulta. Se on ollu niiiiiiiin pikkuinen!
osaan mä vieläki olla söpö jos en pieni olekaan!

2 kommenttia:

  1. Hehhee! Mä niin tiedän sun fiilikset :D Suihkussa kun käy niin punasta vettä vaan valuu ja alkaa olemaan ihan haalistuneet hiukset. Miksi sitä aina palaakaan siihen vaikeaan punaiseen? Ite käytin tota Colormaskia viime vuonna kun mulla oli oranssinpunertavat ja se on kyllä hyvää kamaa! Antaa vaan vaikuttaa tarpeeks kauan.

    p.s. Oot upea!!! WAU!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, kyllä toi punainen suihku kuulostaa liiankin tutulle =)
      Ja kiitos kehuista. Harvinaista herkkua =)

      Poista