raita

9.3.2012

Naisen päivä

Thih.
Iloinen olo jatkuu! Kiitos siitä monille asioille tänään!!!

Kiitos miehelle. Suuresti. Toi minulle tänään töihin tälläisen yllätyksen.
Oli kuulemma ilme näkemisen arvoinen! Ja juuri olin ehtinyt lähettää ystävälle viestin "pitää töiden jälkeen hakea omat kukkaset kun ei niitä saa muuten"! Hih!
Avasin äsken paketin kun tulin kotiin.

Ihana. Ihana kimppu ja ihana mies!
Valitettavasti en osaa vielä ihan suhtautua oikein tuollaiseen mieheen joka hemmottelee ja hemppistelee kun en ole oikeastaan tuollaista hellyyttä aiemmin kokenut. No ehkä suuri syy siihen olen myös minä itse, sillä en osaa olla liian hempeä tai tyttömäinen tai pastelli tai ruusuinen... Mutta opettelen! Tämä nimittäin on mahtavinta ikinä että mies ymmärtää naista! Ei se paljoa vaadi. Kukka silloin, suklaa tällöin, pieni hieronta television ääressä, roskapussin vienti silloin kun ei itse jaksa... Pieniä tekoja mutta merkitsee paljon! Toivottavasti minä vaan en ole niin tyhmä etten kerro myös miehelle että arvostan näitä...? Huih.

Kiitos paikalliselle h&m-liikkeelle kun olitte jättäneet myymättä paidan jota himoitsin jo lähes 2 kk sitten! Oli oikea kokokin vielä viimeisenä jälkellä! Wooohooo!
 

Kiitos myös ihanalle ystävälle, jonka kanssa yhteistyötä tekemällä, toivon saavuttavani onnellisemman tulevaisuuden joku päivä. Ilta meni kahvitellessa ja syödessä nachoja (ja juuuuuuuustoa!), mutta ennen kaikkea suunnitellessa.
Suunnittelukansio ja kirjanen
 

Kiitos myös kuulle. Olet ollut kaunis viime päivinä. Harmittelen kun en näe sinua enää sängystäni suoraan öisin. Saattaisit edelleen kuulla paljon asioita. Olet aina ollut paras kuuntelija ja mielen rauhoittaja. Kiitos. (Olet ehkä joskus vienyt myös yöuneni, mutta en kanna kaunaa...)

 Ja on ollu omituinen olo muutenkin. Mulla on hyvä olo minusta itsestäni. Olen varma haluistani ja osaamisestani (VIHDOIN!!!), mutta eniten kummastelen sitä että minulla on hyvä olo omassa kehossani! Olen aina, siis aina, vihannut omaa vartaloani. Aina siinä on liikaa kiloja, liian vähän senttejä, liikaa/liian vähän tukkaa jne jne. Mutta nyt vaikka tiedän että minulla on hieman liikaa painoa, en välitä siitä! (öö, miten väitän että on liikaa painoa jos en välitä? Busted) Anyway, mulla on suuri vatsamakkara ja selluliittia reisissä ja takamuksessa, mutta silti minusta tuntuu hyvältä. Makkarat saa aina piiloon vaatteilla ja alusvaatteilla, ja mies rakastaa minua nakuna ihan tälläisenaan. Eli ei voi valittaa! (paitsi ehkä huomenna tai ensi viikolla tai ensi kuussa kun on ketutus olo...)
iloinen minä
 "On tänään onnen päivä, ei murheesta häivää, on tänään onnen päivä, ja onnellinen oooooooon!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti