raita

12.11.2012

Halloween: Saturday


Oli ihan superkivat juhlat pyhäinmiestenpäivänä!!! Lisää tälläisiä juhlia missä kaikki oikeasti panostaa asuihinsa, eikä vain tyydy laittamaan sarvia päähänsä tai vähän lätkimään verta kasvoille. Jeijh! Ylipukeutumisen harrastaja kiittää ja kumartaa ja toivoo ensi vuodelle yhtä hyvää panostusta!

Ps. Kahtena peräkkäisenä vuonna pukukilpailun 3 parasta ovat olleet samat ja samassa järjestyksessä. Ja minä siis aina kolmas. Katsotaas ensi vuonna!!!!

Livind Dead Doll
Tästä mä oon superylpeä!!! Ekaa kertaa testattu maski enkä edes harjoitellut!!! JEAH!!!
Söpö pariskunta päätyi paikallisen baarin sivuille näillä naamoilla =)
Pellet on karmivia!!! =/ Hyih hhhh...!
Silmät tikkaristani pääsivät tehokäyttöön
Kuolema korjasi lähes koko porukan yhdessä illassa!

Black Swan kohtalokkaan esityksensä jälkeen
Mies juo pillillä Jekku-pullosta ja minä horotan. Hieno pari!

GGGRRRRRAUUU! 

Jep. Venom voitti pukukisan. Mutta sanonpahan vaan että ihan oikeutetusti! Kattokaa ny tota!!!!!
Juuri ennen Venomin hyökkäystä!
Nämä sankarit bongattiin baarista. Siis aivan loistavaa pojat! Kyseessä siis joukkue kaverin mies ja meidän tuleva reffi!
The Hostess of the evening: Darth Vader herself!

Mutta voi mahdoton että oli mukavaa!!! Hihitytää näitä kuvia katsellessa. Lisää teemabileitä, jooko? Heti nyt? Entäs huomenna?????

Ps. Huomasin että vuosi on tullut täyteen muutama päivä sitten tätä blogin kirjoitusta. Hassua. Onko mikään asia edennyt mihinkään? Ööö, ei. Lopetin lääkkeet! Hah! Siinä sulle, kulunut vuosi! Olen sentään jotain saavuttanut!

Ja uskomatonta. Blogia seuraa 41 henkilöä! Äääää! Kiitos kun olette tulleet seuraamaan sekavaa ajatuksen juoksuani ja silloin tällöin muutaman kerran kuussa kirjoitteluani. Toivottavasti olette viihtyneet ja tulette uudestaankin! Thank you, come again! (sanoin ton Simpsoneiden Apun äänellä!)

4 kommenttia:

  1. Ihanilta pirskeiltä vaikuttavat jo kuvienkin perusteella! Voi kun itsekin löytäisin joskus porukkaa jolla järjestää teemabileet.. Olen tuosta vuodesta kutakuinkin puolet kuulunut lukijakuntaasi ja tykkään aivan mielettömästi, jatka samaan malliin sinä kaunokainen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! olin itsekin ihan ällikällä lyöty et kaikki malttoi laittautua, kun tottunut useammin siihen että itse pelkästään asu päällä kun muut on normaaleissa vaatteissa. Eli kerrankin näin! =)

      Ja kiitos kovasti kehuista, ihan pisti hymyilyttämään =)

      Poista
  2. Oooo kun olet ollut nättinä! :) Hiusten väri on aika lähellä sitä mistä itse haaveilen... ;D
    Teemabileet olis kivoja, mut mulla ei taida olla oikee sellasia kavereita joiden kanssa moinen ilottelu onnistuis. Tai sit mä oon se, jota ei huolita moiseen mukaan, ken tietää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kyllä itsekin himoitsen tuota lämpimän hattaran väriä hiuksiini, mutta eri asia onkin miten sen saisi toteutettua!

      Ja mitä noihin teemabileisiin tulee, niin itsekin sain vasta reilu vuosi sitten kavereita (roller derby joukkueellisen verran!)jotka pitää pukeutumisesta, joten ehkä Sinunkin kohdalla vastaavanlainen porukka on vielä odottamassa löytymistä! =)

      Poista