raita

22.2.2012

My weekend in frames

Mun työt vie mun mehut tällä hetkellä niin iltaisin ei päässä liiku eikä soi mitään. Ei edes Elokuun soutaahuopaaouoooouuoouoooo´o, niinkuin päivisin.
Mulla oli todella hauska viikonloppu Isossa Kaupungissa, mutta ei jaksa nyt tarinoida siitäkään. Joten annetaan kuvien siis kertoa miten huono valokuvaaja minä olenkaan. Eikäku että miten hauska viikonloppu takana. Mutta eikäku, multahan jäi siis taas ottamatta kuvia joka toisesta tapahtumasta. Joka tapauksessa, saanko esitellä: viikonloppuni!

Perjantaina juhlittiin ennakkoon miekkosen kaksvitosia. Jep. Olen pikku-puuma, nuorempi mies, nam! Laitoin neulakammoisen ottamaan kulmalävistyksen. Mutta itsepähän on siitä puhunut eikä ole saanut aikaiseksi ottaa. Vein myös pojat ja itseni pelaamaan Megazonea! Loistavaa ajanvietettä!!! Enkä ollut edes huonoin pelaaja vaan molemmissa peleissä jossain puolivälin paikkella! Go minä! Mutta huono minä kun kamera koko ajan taskussa eikä kuvia saa aikaiseksi. Mutta kun oli niin kivaa! Yhtään ei herännyt kilpailuvietti kun aika lähti käyntiin ja piti kirmata piiloon vastustajajoukkueita laserase hyppysissä... Voisin vaikka heti uudestaan!

Sakea ja sushia ja puikkojen opettelua

Mun annos
Kaiken tuon riehumisen jälkeen mentiin syömään sushia. 4 hengen seurueestamme vain yksi oli aiemmin syönyt sushia joten odotukset oli korkealla. Paitsi minulla. En voi sietää raakaa kalaa. Kyllä sitä syö mutta en vapaaehtoisesti. Onneksi en odottanut paljoa sillä se oli sitä mitä arvelinkin. Raaka kala mössön seassa. Kumpikaan ei lemppariani. Mössöruuat vaan ovat jotain ihan kamalaa. Vähän kuin pottumuusi. Iuuuh. Mutta mies tykkäsi! Ja sehän oli päätarkoituskin! Ps. Sake oli hyvää. Minä väsyin (kuumetta oli silloin yöllä!) mutta pojat jatkoivat iltaa vielä Kallion pubikierroksella.

Lauantaina oli kauan odotettu Helsinki Burlesque Festival 2012. Vaatekriisi tosin oli jo ohitse sillä vaatteet oli ollut pakko pakata jo aiemmin mukaan, joten ne ei ollut kuin laittaa niskaan. Pojat saattavat olla eri mieltä valmistautumisen keston osalta, mutta eipä niitä nyt kuunnellakaan. Omia asukuvia minulla ei ole omassa kamerassani, mutta ystävättäreltäni löytyy varmasti muutama otos, jos laitan sitten myöhemmin kuvamateriaalia lisää. Mutta ihania esiintyjiä oli paljon! Kuvanlaatu valitettavaa mutta totta.

Sir Willy Waterlily

Pöllähtänyt minä

pelkkä juliste...

Beautiful Cleo Viper

Christopher Wonder

Miss Indigo Blue

Gotta love that (Scotty the Blue) bunny! with Hedoluxe







Satan´s Angelista otetut kuvat olivat todella pimeitä kun ei päästy enää lähelle lavaa viimeisten esitysten aikana. Siinä se on muute energinen vanhempi nainen! Mahtavaa...
Kaamee väsymys jaloissa festivaalin jälkeen, sillä istumapaikkoja ei ollut enää saatavilla kun me pääsimme paikan päälle. Koroilla kun seisoo reilut 5 tuntia niin saa taas vaan syyttää itseään ja niitä ihania korkoja mihin ne jalat pitää aina saada survottua vaikka tietää sen lopputuloksen.

Mutta ehkä kolmen tunnin unien jälkeen piti vielä kuitenkin saada raahattua itsensä Valtterille kun kerran siinä muutaman korttelin päässä majoittui. Kuvissa löytöjä, yhdestä hameesta en saanut hyvää kuvaa, olisi pitänyt  pukea päälle enkä jaksa nyt pukuleikkejä.
Kirkkaan punainen lierihattu kesäksi sekä pallokellohamonen

Ihana sydänpusero ja tyllihame, sekä raitapaita treeneihin ja toinen lierihattu seiloriteemalla. Kissa ihan omasta varastosta.
Viimeinen yö vietettiin romanttisesti hotellissa. Just. Nukuttiin koko aika mitä oltiin hotellissa eli lähes yksi päivä. Aamupalaksi mies osti minulle tälläisen herkun hotellin vieressä olevasta cupcake-puodista. Mmmmm...
minttusuklaa cupcake
Loppu maanantai iltapäivästä menikin sitten auton kaivamiseen lumen keskeltä, mitä sen neljän päivän aikana tuli lähes joka päivä taivaan täydeltä.

Ja niin justiinsa. Ei muute päästy ilman tekstiä tälläkään kertaa. En vaan osaa olla höpöttämättä. Pöh.
Nyt emäntä unille, ei muuten jaksa tehdä pitkää päivää toimistossa huomenna.... Huaaah. Valmiiksi jo kehtuuttaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti