raita

11.7.2012

Heikkona nettikirppiksiin (ja roller derbyyn)

Ja niin kävi taas. Kuun alussa on tällä tytöllä aina maksettavana varattuja tuotteita netin kirppareilta. Mut ku mut ku mut ku... Eikä ku eikä ku eikä ku... Ei mitää selittelyjä. Olen heikko ja en voi jättää hienoja tuotteita muiden vietäväksi!

Mun uusi lemppari! Todella ihana essumekko, jonka aion korkata heti käyttöön Ilosaarirockissa! (huom. keskittynyt ilme ja pinkit sukkikset lattialla. Ja peili vielä paketissaan taustalla. Ja tahrat on sit peilissä eikä mun vaatteissa)

Iih! Kuva vääristää takin vihreäksi, mutta tämä on sellainen todella tumma harmaa. Ja napit hopeisia. Mutta ihana! Tää pääsee ehdottomasti Japaniin toiseksi takiksi!

Nappien välistä tursuaa seuraavan löydön kaulus ;)

Tää on todella upea! Selkä tästä on paljasta pitsiä. Ainut harmi, tein siihen tuohon eteen vahingossa reiän. Enkä edes huomannut että missä välissä! Äh, tohelo mikä tohelo...
 Tosiaan viikonloppuna on Ilosaarirock ja olen taas siellä töissä niinkuin melko monena vuonna aiemminkin. Nyt tosin luottoduunarina joten olen lähes koko viikonlopun kiinni siellä. Lautantaina on vapaata sillä silloin meillä on jäähallilla rollerderbyn näytöspeli!!! JAIKS!!! Jännittää ihan pirusti! Eka peli yleisölle jossa on kaamee määrä tuttuja. Tää tarkoittaa sitä että kaadun, mokailen, saan rangaistuksia, huudan, kiroilen, hikoilen, hermoilen jne. Mutta kivaa tulee olemaan varmasti!!! Siitä varmasti kuvasaastetta myöhemmin. Siis varmasti. Ihan varmasti... ;)

Maailman hienoimman julisteen teki ystäväni Valentine Voodoo

Rakas päiväkirja, palaan asiaan taas ensi viikolla kun minulla on yksi piskuinen lomaviikko ja tämä kiireinen viikonloppu on takana.

4 kommenttia:

  1. Sittenhän sä varmaan pelaat mun kaverin kanssa samassa joukkueessa :D Maailma on pieni... En jotenkin ollut tajunnut, että asut Joensuussa. Aivan i-h-a-n-a tuo takki muuten, apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pelaan jos hän pelaa rollin rogueseissä? saako udella että kuka? mutta maailma on aina pieni, löytää hassujakin tuttavuuksien tuttavuuksia, itse viimeksi viikoloppuna! =)

      ja takki on uusi lempitakkini! tälläiselle kesälle juurikin sopiva! =)

      Poista
    2. Minä en tiedä mikä on Salla A:n derbynimi :D En ole tullut kysyneeksi! Sanoin kyllä hänellekin eilen asiasta ja kyllä hän sinut tunsi (:
      Mahtavia kuvia muuten tuossa uusimmassa postauksessa, oi että.

      Poista
    3. Sally Malice ;)
      Samoissa juhlissa ollaan tänään, joten saatanpa mainita ;)

      Joo noista kuvista tuli loistavia! Olisin vaan halunnu enempi kuvia, mut kuvauspäivänä oli kiire niin jäi mun otokset vähiin =/

      Poista